توزیع هدایای تبلیغاتی بهترین ترفند بازاریابی از نارمک دانلود
تمامی ترفند های بازاریابی برای جذب مشتری به واسطه پیشرفت تکنولوژی و افزایش خلاقیت، رنگ لعاب تازهای به خود گرفت. به طوری که صاحبان مؤسسات و مراکز تازه تأسیس از بهترین روش های تبلیغات با هزینه کم بهره میبرند. البته لازم به ذکر که بیان کنیم این ترفندهایی که امروزه توانسته مشتریهای زیادی را جذب کند، در گذشته به شیوههای قدیمیتر استفاده میشود. بهعنوان مثال در حال حاضر برای تبلیغ و معرفی برند، توزیع هدایای تبلیغاتی بهترین ترفند شناخته شده است. تمامی انسانها برحسب خصلتهایی که خداوند در وجودشان دمیده، دوستدار زیبایی و محبت هستند و هر چه که این حس خوب را را برای آنها به ارمغان آورد، قطعاً مورد پسند آنها خواهد بود.
توزیع هدیه های تبلیغاتی نیز به همین موضوع اشاره دارد. چون در حالت کلی هدیه دادن به افراد یعنی ارزش و احترام قائل شدن برای آنها، پس با این تفاسیر هر چیزی که به انسان حس خوب بدهد، ماندگار مانده و میتوانند بسیار مؤثر باشد. حالا ابزارهای تبلیغاتی باید چه وسایلی باشند؟ هر چیزی میتواند به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرد. اما بهتر است ابزار موردنظر از جمله وسایلی باشد که اشخاص به طور معمول از آن استفاده میکنند. در این مقاله برای آشنایی هرچه بیشتر شما بیان میکنیم که چرا توزیع هدایای تبلیغاتی بهترین شیوه بازاریابی است. پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
آیا هدایای تبلیغاتی می توانند به تنهایی یک محصول و برند را تبلیغ کنند!
متأسفانه برخی افراد برحسب باور غلط به این موضوع اعتقاد دارند که تنها شیوههای تبلیغاتی پر هزینه میتواند، سبب جذب مشتری و شناخته شدن برند شود. باید بگوییم این مسئله کاملاً غلط است. چون گاهی اوقات یکسری ترفندهای تبلیغاتی به تنهایی میتوانند عملکرد منحصربهفردی در بازاریابی محصول و برند داشته باشند. پس افراد به جای اختصاص دادن هزینه بسیار زیاد برای تبلیغ باید، بهترین و کارآمدترین روش را گزینش کنند. یکی از روش هایی که در چند سال گذشته توانسته برترین شیوه بازاریابی، عنوان بگیرد عرضه هدایای تبلیغاتی است. پس به این نتیجه میرسیم که بهرهگیری از ترفند توزیع هدایای تبلیغاتی میتواند به تنهایی یک برند و محصول را به خوبی معرفی کنند. حالا این توزیع باید به چه صورت باشد تا مثمر ثمر واقع شود؟
مقایسه هدایای تبلیغاتی سازمانی و مناسبتی
دسته بندی های مختلفی برای هدایا و ابزارهای تبلیغاتی در نظر گرفته شده است. یکی از این دسته بندی ها نوع سازمانی و مناسبتی آنهاست. در این قسمت بیان میکنیم که این دو ابزار چه تفاوت و شباهت هایی با یکدیگر دارند.
هدیه تبلیغاتی سازمانی
برای برقراری ارتباط مستحکم و پایدار با مشتریان صاحبین سازمانها از یکسری استراتژیهای تبلیغاتی، یعنی به واسطه تعدادی ابزار به معرفی برند و معرفی آن میپردازند. پس در واقع توزیع هدایای تبلیغاتی سازمانی تنها برای جذب مشتری بوده و جنبه کاری دارد.
هدیه تبلیغاتی مناسبتی
برخلاف نوع سازمانی این هدیه تبلیغاتی جنبهی محبتی، دوستانه و انگیزشی داشته و بر روی جنبهی کاری مانور نمیدهد. از این هدایا در مناسبتهای مختلف سال همانند روز زن، روز مرد، روز دختر، روز کارمند و … به افراد داده میشود.
نکاتی که باید پیش از خریداری و عرضه هدایای تبلیغاتی لوکس بدانید!
افرادی که بنا به هر دلیلی از ترفند عرضه هدایا و ابزار تبلیغاتی بهره می برند، باید این نکات را در نظر بگیرند. اگر هدف تبلیغ محصول و برند است، باید محصول تبلیغاتی با برند شرکت هماهنگی داشته باشد. اما ادر هر حال باید به یکسری نکات توجه شود که در این قسمت به آنها اشاره می کنیم.
- این هدیه کاربردی باید برای هر دو جنس خانمها و آقایان خریداری شود.
- استفاده از هدایای مدرن و کمیاب
- قرار دادن هدیه درون پک یا بسته
- انتخاب هدیه بر حسب نیاز و سلیقهی افراد
- قرار دادن برند تبلیغاتی در جای مناسب
سخن پایانی
همان طور که ملاحظه کردید در این مقاله به بررسی موضوع توزیع هدایای تبلیغاتی به عنوان بهترین ابزار بازاریابی اشاره کردیم. این ترفند در حال حاضر توانسته غوغای زیادی در بازاریابی به پا کند. پس میتواند مثمر ثمر هم باشد. افراد برای خرید انواع ابزار تبلیغاتی چه به صورت جزئی چه به صورت کلی میتوانند به سایتها و فروشگاههای معتبر مراجعه کنند. یکی از این سایتها که با اعتبار چندین ساله به عرضه انواع هدایای تبلیغاتی و سررسید اختصاصی و سالنامه با بهترین کیفیت میپردازد، ویرا مارکت است.